miercuri, august 20, 2008

pentru că farmecul glumelor slabe este uneori irezistibil

 
Posted by Picasa



Pentru că apucasem să promit, e drept cu jumătate de gură.
Iar ca supliment, un text scris acum vreo doi ani parcă, plin de igreci.

In Romanya isteryiei mele, securisty cer azil politic in (Ay!) Cuba

Voi incepe cu un scurt istoric al isteryei mele. La inceput, am manifestat doar reactii de aversyune fata de unii dintre cei dovediti ulterior ca turnatory. Ma irytau (pina la a-mi da presimtiry) verbiajul belicos al lui Carol Sebastian (Sebeszteyn), matuseala culturala (ah! Ferdydurke) a Monei Musca, yehovismul mediatic al unor Dan Ciachir ori Iustin Marchis. Pe Sorin Antohi il vedeam rar si, desi spunea cam aceleasi lucruri precum ceilalti moralysti TV, ii savuram accentul de Iassy.

Acestea au fost, ca sa zic asa, primele symptome. Dar lucrurile s-au agravat intre timp. Acum, isterya mea isi doreste mai mult, tinteste departe si tureaza la maximum motoarele imaginatsyei. Isterya mea ar dori sa vada prabusindu-se intregul edificiu al intelighentsyei, jurnalisticy si politichyei noastre moralizatoare.

textul integral aici

3 comentarii:

Anonim spunea...

dar cu o asociatie de lupta impotriva abuzului de kapa ai fi de acord, kata?

Anonim spunea...

:)

catalin lazurca spunea...

@anonim

dupa cum am aratat in repetate rinduri :) pe acest blog ,am fost intotdeauna cu un pas inaintea modei

deci: dak abuzul de kappa e o inventie 90-ista (tv k lumea, etc), pseudonimul meu e 70-ist

vine de la feminizarea si maghiarizarea fortata :) a prenumelui meu petrecuta intr-un cartier timisorean cu populatie majoritar minoritara